Όροι Χρήσης Ιστοσελίδας
1. Γενικά
Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Pandanator. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους που αφορούν στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της εταιρείας προς όλους τους επισκέπτες και αγοραστές της ιστοσελίδας.
Όλοι οι επισκέπτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας ή απλά επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας, θα αναφέρονται από εδώ και πέρα ως «χρήστης» ή «χρήστες» ή «πελάτης». Όλες οι τωρινές και μελλοντικές υπηρεσίες, καθώς και η επίσκεψη ή περιήγηση στην ιστοσελίδα, υπόκεινται στους παρόντες όρους χρήσης, και προϋποθέτουν την πλήρη και ανεπιφύλακτη κατανόηση και αποδοχή των ίδιων όρων.
Οι παρόντες όροι ισχύουν για το σύνολο των περιεχομένων της ιστοσελίδας, πλην εξωτερικών συνδέσμων που ανακατευθύνουν σε τρίτους συνεργαζόμενους ή και μη, ιστότοπους.
2. Επικοινωνία με εμάς
Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά, γραπτά ή και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e–mail) για οποιαδήποτε απορία, πρόταση ή παράπονο, κατά τις ώρες λειτουργείας μας πλην αργιών.
Τηλέφωνο: +30 229930 8964
Ε-Mail: info@pandanator.gr
Διεύθυνση: 1ος Όροφος, Λεωφόρος Σουνίου 24, Μαρκόπουλο Μεσογαίας, 19003
3. Στοιχεία Εταιρείας
Η εταιρεία με τον διακριτικό τίτλο «Pandanator» (θα αναφέρεται από εδώ και πέρα ως «εταιρεία» ή «επιχείρηση») και τον διαδικτυακό ιστότοπο «www.pandanator.gr», εδρεύει στον Δήμο Μαρκοπούλου Μεσογαίας, Περιφέρεια Αττικής, ΤΚ 19003, έχει αριθμό ΓΕΜΗ: 169573801000, ΑΦΜ: 116283423, και ανήκει στην ΔΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ.
4. Τροποποίηση Όρων
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή και να αναθεωρεί όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης ελεύθερα και ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση.
5. Περιεχόμενο και Αποτύπωση Προϊοντικών Χαρακτηριστικών
Το προσωπικό μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλες οι τεχνικές πληροφορίες, χαρακτηριστικά, τιμές και φωτογραφίες των προϊόντων (που θα αναφέρονται από εδώ και πέρα ως «χαρακτηριστικά»), είναι σωστά και ενήμερα. Ωστόσο, δεν μπορούμε να καταβάλουμε καμία εγγύηση για την ορθότητα και προτρέπουμε τους χρήστες να επιβεβαιώνουν όλα τα χαρακτηριστικά μέσω των ιστοσελίδων των επίσημων κατασκευαστών. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα χαρακτηριστικά, ή σε περίπτωση ασυνήθιστα χαμηλής τιμής ενός προϊόντος που δεν δικαιολογείται, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e–mail χρησιμοποιώντας τα στοιχεία από την ενότητα «Επικοινωνία με εμάς». Τέλος, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η διαθεσιμότητα των προϊόντων να μεταβάλλεται / ανανεώνεται άμεσα και ο χρήστης να είναι ενήμερος, ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την απόλυτη ορθότητα αυτής της ένδειξης. Δεσμευόμαστε να ενημερώσουμε τον χρήστη άμεσα, μέσω τηλεφώνου ή e–mail, σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα είναι άλλη από αυτήν που φαίνεται ή φαινόταν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Η ανάλυση του όρου διαθεσιμότητας πραγματοποιείται στην παράγραφο «7. Διαθεσιμότητα Προϊόντων»
6. Περιορισμός Ευθύνης
Η εταιρεία ακολουθεί πλήρως όλες τις ισχύουσες νομικές διατάξεις αναφορικά με την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, είτε διαδικτυακά είτε μέσω του φυσικού της καταστήματος.
Η επιχείρηση δε φέρει καμία ευθύνη για παρενέργειες, ζημιές, απώλεια κερδών, διαφυγόντα κέρδη, τραυματισμό ή θάνατο που μπορεί να προέλθουν από την χρήση των προϊόντων που πωλούνται στον χρήστη ή σε οποιοδήποτε τρίτο ή επισκέπτη της ιστοσελίδας. Οποιαδήποτε υπαιτιότητα βαραίνει εξολοκλήρου τον χρήστη και τον κατασκευαστή των προϊόντων. Επιπροσθέτως, η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα, ή μέρη των προϊόντων τα οποία είναι ελλαττωματικά ή λείπουν από την συσκευασία. Η ευθύνη αυτή βαραίνει τον κατασκευαστή των προϊόντων και άλλους. Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος, η επιχείρηση οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν μόνο εφόσον πληρούνται όλα τα κριτήρια της επιστροφής προϊόντων τα οποία αναφέρονται στην σελίδα «Επιστροφές Προϊόντων» και είναι διαθέσιμα στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας (link).
7. Διαθεσιμότητα Προϊόντων
Όπως αναφέρεται και στην παράγραφο «5. Περιεχόμενο και Αποτύπωση Προϊοντικών Χαρακτηριστικών», η επιχείρηση λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η ενημέρωση του αποθέματος και της διαθεσιμότητας των προϊόντων να είναι άμεση και ακριβής. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει πιθανότητα η διαθεσιμότητα να μεταβληθεί λόγω απροόπτων παραγόντων και δεν δίνεται η δυνατότητα καμίας εγγύησης της. Η εταιρεία εγγυάται την άμεση ενημέρωση του πελάτη σε αυτήν την σπάνια περίπτωση και θα αναφέρει την νέα διαθεσιμότητα ή θα προσφέρει εναλλακτικές στον χρήστη. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιθυμεί την συνέχεια της παραγγελίας ή την τροποποίηση της, λόγω εσφαλμένης ένδειξης της διαθεσιμότητας, τότε η εταιρεία θα του επιστρέψει άμεσα οποιοδήποτε ποσό έχει τυχών δεσμευτεί. Η εταιρεία δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση όπου η χρηματική επιστροφή καθυστερήσει λόγω των τραπεζικών διαδικασιών. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Ο παρακάτω πίνακας ερμηνεύει την ορολογία διαθεσιμότητας η οποία αναγράφεται σε κάθε προϊόν:
ΟΡΟΣ | ΕΡΜΗΝΕΙΑ |
Άμεσα Διαθέσιμο | Το προϊόν υπάρχει στο φυσικό κατάστημα και είναι δυνατή η άμεση αποστολή ή παραλαβή. |
Διαθέσιμο σε 1-3 εργάσιμες | Το προϊόν υπάρχει στην αποθήκη και αποστέλλεται σε διάστημα από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες. |
Διαθέσιμο σε 4-10 εργάσιμες | Το προϊόν υπάρχει στην αποθήκη και αποστέλλεται σε διάστημα από 4 έως 10 εργάσιμες ημέρες. |
Διαθέσιμο εντός 30 εργάσιμων ημερών | Το προϊόν υπάρχει στην αποθήκη και αποστέλλεται εντός 30 εργάσιμων ημερών. |
Αναμένεται Σύντομα | Το προϊόν είτε είναι καινούργιο και αναμένεται η άφιξη του είτε έχει τελειώσει το απόθεμα και αναμένουμε από τον προμηθευτή νέα παρτίδα. Δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο προς παραγγελία. |
Μη Διαθέσιμο | Το προϊόν δεν υπάρχει πλέον. Δεν είναι δυνατή η παραγγελία του. |
Προ-παραγγελία | Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο αλλά γίνεται η προ-παραγγελία του ώστε να δεσμευτεί στον πελάτη. |
8. Πνευματικά Δικαιώματα
Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένου των διακριτικών τίτλων, λογότυπων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, κειμένων, και άλλων, ανήκει στην εταιρεία ή και σε τρίτους από τους οποίους η επιχείρηση έχει αδειοδοτηθεί προς την χρήση τους. Απαγορεύεται ρητά και χωρίς καμία εξαίρεση η αντιγραφή, αναπαραγωγή, διανομή, μεταποίηση, μεταπώληση, τροποποίηση τους, κλπ, χωρίς την γραπτή άδεια από την εταιρεία μας ή και τους τρίτους στους οποίους ανήκει το υλικό. Κάθε παραβίαση των ανωτέρω, θα διωχθεί νομικά και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού δικαίου.
9. Χρήση Ιστότοπου
Ο χρήστης και κάθε επισκέπτης συμφωνεί να χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα της εταιρείας σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής ένωσης. Οφείλει δε, να παρέχει τα αληθή και ακριβή προσωπικά του στοιχεία για τις συναλλαγές του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Συμφωνεί και δεσμεύεται να τηρεί τους Όρους Χρήσης που αναφέρονται στο παρόν έγγραφο / παρούσα σελίδα, καθώς και σε όλα τα υπόλοιπα δημοσιευμένα και ενεργά έγγραφα της εταιρείας ή σελίδες που υπάρχουν στον ιστότοπο.
10. Πολιτική Τιμολόγησης
Η εταιρεία διατηρεί κάθε δικαίωμα να διαμορφώνει ελεύθερα τις τιμές των προϊόντων στην ιστοσελίδα της, να αλλάζει τις αναγραφόμενες τιμές και να αποσύρει οποιαδήποτε τυχών προσφορά χωρίς απαραίτητα να ενημερώνει τον χρήστη / επισκέπτη. Σε κάθε αλλαγή των τιμών ή απόσυρση των προσφορών, ο χρήστης θα μπορεί να ενημερώνεται από το σχετικό πεδίο που αναγράφει την τιμή στην εκάστοτε σελίδα του προϊόντος.
Η επιχείρηση διατηρεί κάθε δικαίωμα να προσφέρει διαφορετική τιμολόγηση των προϊόντων στην ιστοσελίδα της και διαφορετική τιμολόγηση στο φυσικό της κατάστημα, καθώς και την ύπαρξη διαδικτυακών και μόνο προσφορών οι οποίες δεν θα ισχύουν για απευθείας αγορά από το κατάστημα, εκτός και αν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική κράτηση ή αγορά μέσω της ιστοσελίδας. Παρότι δεσμευόμαστε να διαφοροποιούμε ξεκάθαρα στον χρήστη, την πιθανή διαφορά τιμολόγησης ή προσφοράς, μέσω διαδικτύου ή μέσω καταστήματος, δεν υπάρχει καμία εγγύηση και δεν θεωρείται υπαίτια η εταιρεία και το προσωπικό της σε περίπτωση ανθρώπινου λάθους ή και μη. Σε καμία περίπτωση δεν θα καλύπτεται χρηματικά ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, η διαφορά τιμής λόγω διαφορετικής τιμολόγησης ή λόγω διαφοροποίησης της οποιασδήποτε προσφοράς.
Όλες οι αναγραφόμενες τιμές στην ιστοσελίδα, και οι τιμές πώλησης του φυσικού καταστήματος είναι σε ΕΥΡΩ (€) και συμπεριλαμβάνουν τον ανάλογο Φ.Π.Α. Τα έξοδα αποστολής δεν συμπεριλαμβάνονται στο κόστος του προϊόντος, αλλά υπολογίζονται με ακρίβεια κατά το τελικό στάδιο της παραγγελίας.
Προς διευκόλυνση του χρήστη, ενδέχεται να αναγράφεται μία ενδεικτική τιμή των εξόδων αποστολής και στην εκάστοτε σελίδα του προϊόντος αυτό όμως δεν φέρει απαραίτητα την ακρίβεια του κόστους αποστολής το οποίο όπως προαναφέρθηκε, υπολογίζεται στο τελευταίο στάδιο της παραγγελίας, πριν την τελική πληρωμή.
Το κόστος των μεταφορικών εξόδων υπολογίζεται βάση αριθμού δεμάτων, μέγεθος και βάρος πακέτου, και την περιοχή αποστολής. Η εταιρεία μας δεν επωφελείται καθόλου από τα έξοδα αποστολής καθώς το αντίτιμο υπολογίζεται από την εκάστοτε συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία. Για παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα, δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής φυσικά.
11. Τρόποι Παραγγελίας
Η εταιρεία μας, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα, παρέχει στους χρήστες της ιστοσελίδας τους εξής τρόπους παραγγελίας:
- Παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας, ο πελάτης αποδεχόμενος τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας, προσθέτει τα αντικείμενα της επιλογής του στο καλάθι, συμπληρώνει τα πλήρη προσωπικά του στοιχεία και καταχωρεί την παραγγελία. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, που αναλύεται στην παράγραφο «12. Τρόποι Πληρωμής», χρεώνεται ή όχι το σχετικό χρηματικό αντίτιμο που αναλογεί στην παραγγελία του.
- Παραγγελία μέσω τηλεφώνου, ο πελάτης αποδεχόμενος πάντα τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου με το κατάστημα και να καταχωρήσει την παραγγελία. Σε αυτήν την περίπτωση, ο χρήστης μπορεί να εξοφλήσει το ποσό μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης ή να επιλέξει να παραλάβει την παραγγελία από το φυσικό κατάστημα, πληρώνοντας μέσω κάρτας ή μετρητών. Για περισσότερες πληροφορίες περί πληρωμών, ανατρέξτε στην παράγραφο «12. Τρόποι Πληρωμής».
12. Τρόποι Πληρωμής
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής και εξόφλησης της παραγγελίας αναλύονται στον πίνακα κάτω:
ΤΡΟΠΟΣ | ΕΡΜΗΝΕΙΑ |
Πληρωμή online | Ισχύει για παραγγελίες που έχουν γίνει μέσω της ιστοσελίδας και ο πελάτης έχει επιλέξει την αποστολή της μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών ή για παραλαβή μέσω του φυσικού καταστήματος. |
Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης | Ισχύει για παραγγελίες που έχουν γίνει μέσω τηλεφώνου ή μέσω ιστοσελίδας. Θα πρέπει το ποσό να έχει εξοφληθεί και φανεί στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας πριν γίνει η παραλαβή / αποστολή του προϊόντος. |
Πληρωμή μέσω κάρτας | Ισχύει για παραγγελίες που έχουν κρατηθεί μέσω ιστοσελίδας και είναι προς παραλαβή από το φυσικό κατάστημα ή για αγορές στο φυσικό κατάστημα απευθείας. Ο χρήστης / πελάτης πληρώνει και εξοφλεί το ποσό εφάπαξ μέσω της χρεωστικής του κάρτας. Οι συνεργαζόμενες κάρτες είναι Mastercard και Visa μόνο. |
Πληρωμή με μετρητά | Ισχύει για παραγγελίες που έχουν κρατηθεί μέσω ιστοσελίδας και είναι προς παραλαβή από το φυσικό κατάστημα ή για αγορές στο φυσικό κατάστημα απευθείας. Ο πελάτης πληρώνει και εξοφλεί το ποσό εφάπαξ με μετρητά και μόνο σε ΕΥΡΩ (€) |
Η εταιρεία τη συγκεκριμένη τωρινή στιγμή, δεν δέχεται πιστωτικές κάρτες ούτε παρέχει προγράμματα / πλάνα δόσεων.
Συνεργαζόμενες Τράπεζες:
Τράπεζα Πειραιώς
IBAN: GR48 0172 1310 0051 3110 8775 233
Δικαιούχος: ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR55 0110 0970 0000 0970 0726 137
Δικαιούχος: ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
13. Περάτωση Παραγγελιών
Η εταιρεία βασισμένη σε όλους τους προηγούμενους όρους αλλά και σε όλους τους επόμενους, συμπεριλαμβανομένων και των υπολοίπων σελίδων στην ιστοσελίδα της ή και επίσημων εγγράφων, διατηρεί κάθε δικαίωμα να μην αποδεχθεί ή και να ακυρώσει την παραγγελία κάποιου χρήστη, λόγω εσφαλμένων αναγραφόμενων τιμών στην ιστοσελίδα ή λόγω παραβίασης οποιουδήποτε όρου χρήσης, παραβίαση οποιουδήποτε Ελληνικού και Ευρωπαϊκού νόμου, η λόγω ανωτέρας βίας. Η εταιρεία δεσμεύεται να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό αντίτιμο που έχει λάβει από τον πελάτη για την επικύρωση / καταχώρηση της παραγγελίας, άμεσα. Η επιχείρηση δεν ευθύνεται και δεν οφείλει να επιστρέψει κανένα επιπρόσθετο χρηματικό ή και μη, αντίτιμο στον πελάτη σε περίπτωση καθυστέρησης της επιστροφής των χρημάτων λόγω τραπεζικών διαδικασιών. Επιπροσθέτως, ουδεμία ευθύνη φέρει σε περιπτώσεις απώλειας κερδών και διαφυγόντων κερδών.
Καμία παραγγελία δεν αποτελεί δέσμευση για την επιχείρηση, πριν ο πελάτης λάβει την επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας από την εταιρεία η οποία περιγράφεται παρακάτω. Μία παραγγελία θεωρείται ληφθείσα και επιβεβαιωμένη από την επιχείρηση, όταν ο πελάτης λάβει στην ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου, επίσημο μήνυμα το οποίο να αναγράφει τον μοναδικό αριθμό παραγγελίας, και να φέρει την ένδειξη «Επιβεβαίωση Παραγγελίας!». Οποιοδήποτε άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνική κλήση, γραπτό μήνυμα σε αριθμό κινητού ή και προφορικός λόγος, δε θεωρείται επιβεβαίωση της παραγγελίας σε καμία απολύτως περίπτωση.
Ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του, βάσει των ισχυουσών νομοθετικών διατάξεων, πριν η παραγγελία του φτάσει στο τελικό στάδιο κατά το οποίο έχει παραδοθεί στην συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (courier). Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση πριν αυτό το στάδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να αναφέρει την επιθυμία του, καθώς και τον κωδικό παραγγελίας προς ακύρωση. Σε περίπτωση που η παραγγελία του έχει φτάσει στο τελικό στάδιο, και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, τότε ο πελάτης δε μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία, αλλά μπορεί να ακολουθήσει την διαδικασία επιστροφής εντός 14 ημερών που αναγράφεται στην παράγραφο «14. Επιστροφή Προϊόντων».
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του, συνεχίζει να ασκεί το δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας του, είτε εξ ολοκλήρου είτε μερικώς, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται αυστηρά τα κριτήρια που περιγράφονται στην παράγραφο «14. Επιστροφή Προϊόντων». Σε περίπτωση επιστροφής, τα μεταφορικά έξοδα από τον πελάτη προς το κατάστημα επιβαρύνουν εκείνον εξ ολοκλήρου, εκτός αν υπάρχει γραπτή βεβαίωση από την εταιρεία ότι τα αναλαμβάνει εκείνη. Για την επιστροφή, ο πελάτης οφείλει να ακολουθήσει της οδηγίες που αναγράφονται στην παράγραφο «14. Επιστροφή Προϊόντων» και σε περαιτέρω οδηγίες που θα λάβει μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με την χρήση συγκεκριμένης εταιρείας ταχυμεταφορών την οποία αναθέτει η εταιρεία μας για λόγους ασφάλειας. Κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη υπάρχει όμως περίπτωση να ανατεθεί και σε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών προς διευκόλυνση του, μόνο όμως αφού έχει συμφωνηθεί από κοινού. Ο πελάτης θα λάβει την χρηματική αποζημίωση που του αναλογεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που γνωστοποιήθηκε στην εταιρεία μας η πρόθεση του μέσω τραπέζης και αφού έχουμε παραλάβει και επιθεωρήσει το προϊόν. Ο πελάτης, σεβόμενος όλα τα δικαιώματα του και τις υποχρεώσεις του βάσει του άρθρου Υπαναχώρησης, υποχρεούται να πληρώσει τα μεταφορικά έξοδα που θα χρειαστούν ώστε να μας επιστραφεί το προϊόν. Η εταιρεία μας δεν θα δεχθεί σε καμία περίπτωση την επιστροφή παραγγελίας με έξοδα παραλήπτη. Για κάθε περαιτέρω απορία, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επεξεργαστεί την παραγγελία του πριν αυτή φτάσει στο τελικό στάδιο κατά το οποίο παραδίδεται στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Σε αυτήν την περίπτωση ενδέχεται η τελική χρέωση να αλλάξει είτε στα μεταφορικά είτε στο κόστος της παραγγελίας, κατά το οποίο ο πελάτης θα πρέπει να συμφωνήσει γραπτός, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για την επεξεργασία της παραγγελίας, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν με την εταιρεία μας, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε περίπτωση που το κόστος της επεξεργασμένης παραγγελίας είναι μικρότερο από το χρηματικό αντίτιμο που έχει πληρώσει ο πελάτης, θα του επιστραφεί άμεσα η χρηματική διαφορά, μέσω κάποιας από τις συνεργαζόμενες τράπεζες. Σε περίπτωση που η υποδηλούμενη τράπεζα του πελάτη δεν ανήκει στις συνεργαζόμενες τράπεζες τις εταιρείας, ο πελάτης επιβαρύνεται εξολοκλήρου και χωρίς καμία εξαίρεση, οποιοδήποτε κόστος τραπεζικής μεταφοράς προκύψει λόγω τραπέζης, το οποίο θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα του επιστραφεί.
Όπως αναφέρεται και στην παράγραφο «14. Επιστροφή Προϊόντων», η εταιρεία διατηρεί κάθε δικαίωμα να μην δεχθεί επιστροφές παραγγελιών εφόσον ο πελάτης δεν έχει τηρήσει τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας ή δεν έχει ακολουθήσει τις οδηγίες που αναγράφονται στην παράγραφο «14. Επιστροφή Προϊόντων» και στο συνοδευτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο θα παραλάβει άμεσα από την εταιρεία μας, όταν γνωστοποιηθεί η πρόθεση του προς ακύρωση, επεξεργασία ή επιστροφή παραγγελίας.
14. Επιστροφή Προϊόντων
Για την διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών και αγαθών προς πώληση από την επιχείρηση, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα και να τηρεί συγκεκριμένους κανόνες κατά την επιστροφή ενός προϊόντος ή μίας ολόκληρης παραγγελίας. Σε πολύ ειδικές περιπτώσεις, ενδέχεται να αποσταλούν ειδικές πληροφορίες προς τον πελάτη από την εταιρεία μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις οποίες ο πελάτης θα πρέπει να δεχθεί και να τηρήσει επιπροσθέτως και ανεξαιρέτως. Σε κάθε περίπτωση που οι κανόνες που αναφέρονται παρακάτω, ή και οι ειδικές πληροφορίες που θα σταλούν στον πελάτη, δεν τηρηθούν στον ακέραιο βαθμό τους, η εταιρεία διατηρεί κάθε δικαίωμα να μην δεχθεί την επιστροφή των προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας και να μην επιστρέψει κανένα χρηματικό αντίτιμο στον πελάτη ή να επιστραφεί μερικό χρηματικό αντίτιμο.
Για να πραγματοποιηθεί μία επιστροφή θα πρέπει, όπως προαναφέρθηκε, να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις και κανόνες:
- Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς.
- Η χρηματική αποζημίωση του πελάτη πραγματοποιείτε αποκλειστικά και μόνο μέσω τραπέζης και σε καμία περίπτωση μετρητής. Η αποζημίωση ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την στιγμή που γνωστοποιήθηκε στην εταιρεία μας η πρόθεση του πελάτη. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για όποιες καθυστερήσεις προκύψουν λόγω τραπέζης.
- Για την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να υπάρχει και το νόμιμο αποδεικτικό στοιχείο, δηλαδή η φορολογική απόδειξη με την οποία συνοδεύτηκε το προϊόν. Είναι αναγκαστικό ο πελάτης να διατηρήσει την απόδειξη στο ακέραιο της καθώς αυτή θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν για αποδεικτικούς σκοπούς. Επιστροφές χωρίς απόδειξη δεν γίνονται δεκτές.
- Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να είναι διατηρημένο σε άριστη κατάσταση, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του ή να έχει χρησιμοποιηθεί. Οποιαδήποτε φθορά το καθιστά αδύνατο προς παραλαβή και επιστροφή. Οποιοδήποτε επιπλέον κόστος προκύψει κατά την άρνηση παραλαβής θα βαρύνει τον πελάτη.
- Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία άμεσα, γραπτώς, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου, εκδηλώνοντας την επιθυμία του προς την επιστροφή. Δεν είναι απαραίτητο ή αναγκαίο ο πελάτης να γνωστοποιήσει τον λόγο της επιστροφής καθώς τηρεί όλα τα δικαιώματα που του παρέχει το κράτος και βάσει του Νόμου προς Υπαναχώρηση.
- Για την επιστροφή, ο πελάτης θα πρέπει επιπροσθέτως να τηρήσει οποιαδήποτε συμπληρωματική οδηγία του γνωστοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λόγω ειδικής κατάστασης που μπορεί να χρήζει η επιστροφή.
- Για την αποφυγή προβλημάτων και για λόγους ασφαλείας προτιμάται από την εταιρεία μας να πραγματοποιούνται οι επιστροφές μόνο από συγκεκριμένη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Ως χειρονομία καλής θέλησης και προς διευκόλυνση του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η επιστροφή με κάποια άλλη έμπιστη εταιρεία ταχυμεταφορών κατόπιν αμοιβαίας συνεννόησης και συμφωνίας όμως.
- Από την στιγμή που η κίνηση επιστροφής πραγματοποιηθεί και έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι, ο πελάτης οφείλει να αποστείλει γραπτώς, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όλες τις πληροφορίες συμπεριλαμβανομένου και του αριθμού φορτωτικής που του γνωστοποίησε η εταιρεία ταχυμεταφορών ώστε να είναι ενήμερη η εταιρεία μας.
- Ο πελάτης οφείλει να συσκευάσει σωστά το προϊόν σε ανθεκτικό κουτί με εσωτερική προστασία όπως ακριβώς του παραδόθηκε. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε προϊόν μέσα στην συσκευασία φθαρεί η εταιρεία μας διατηρεί κάθε δικαίωμα να μην το δεχθεί προς επιστροφή. Οποιοδήποτε επιπλέον κόστος προκύψει κατά την άρνηση παραλαβής θα επιβαρύνει τον πελάτη.
- Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη εκτός και αν έχει συμφωνηθεί γραπτώς το αντίθετο από την εταιρεία μας.
15. Διαχείριση ελλαττωματικού προϊόντος
Όπως προαναφέρεται, η επιχείρηση δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη από προβλήματα που προκύπτουν λόγω ελλαττωματικών προϊόντων, αυτή η ευθύνη βαραίνει τους κατασκευαστές τους. Στο μεγαλύτερο ποσοστό, η επιστροφή ή επιδιόρθωση προϊόντων που προκύπτει λόγω κατασκευαστικού σφάλματος, διεκπεραιώνεται απευθείας μέσω των κατασκευαστών κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους καθώς η εταιρεία μας δεν κατέχει δικαίωμα διαμεσολάβησης σε αυτές τις καταστάσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις ενεργοποιούνται όλοι οι νομικοί μηχανισμού που υπάρχουν και εφαρμόζονται οι όροι εγγύησης που συνοδεύουν το προϊόν από τον κατασκευαστή του. Σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και μόνο, η εταιρεία είναι εξουσιοδοτημένη να αναλάβει την επιστροφή ή επιδιόρθωση του ελλαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν ο πελάτης να επικοινωνήσει μαζί μας πρώτα ώστε να του παρέχουμε την σωστή καθοδήγηση και βοήθεια ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα του όσο το δυνατόν συντομότερα.
16. Επιστροφή Ελαττωματικών Κατά την Παράδοση Προϊόντων (DOA)
Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν ένα πολύ συγκεκριμένο είδος ξεχωριστής εγγύησης το οποίο εφαρμόζεται όταν παραλάβετε ένα προϊόν το οποίο δεν δουλεύει καθόλου ή συγκεκριμένες λειτουργείες που θα έπρεπε, δεν δουλεύουν. Παρότι είναι αρκετά σπάνιο φαινόμενο, ο κατασκευαστής παρέχει αυτό το είδος εγγύησης το οποίο όμως πρέπει να αξιοποιηθεί άμεσα (εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση σε εσάς) όταν διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν δουλεύει όπως πρέπει. Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση σε εσάς αλλιώς θεωρείται άκυρη η εγγύηση. Απαραιτήτως, το προϊόν θα πρέπει να μην είναι κατεστραμμένο και θα πρέπει να συνοδεύεται με το νόμιμο παραστατικό του (απόδειξη λιανικής). Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ώστε να σας βοηθήσουμε σε τέτοια περίπτωση.
Για οποιαδήποτε απορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Επιστροφή Προϊόντων
Για την διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών και αγαθών προς πώληση από την επιχείρηση, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα και να τηρεί συγκεκριμένους κανόνες κατά την επιστροφή ενός προϊόντος ή μίας ολόκληρης παραγγελίας. Σε πολύ ειδικές περιπτώσεις, ενδέχεται να αποσταλούν ειδικές πληροφορίες προς τον πελάτη από την εταιρεία μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις οποίες ο πελάτης θα πρέπει να δεχθεί και να τηρήσει επιπροσθέτως και ανεξαιρέτως. Σε κάθε περίπτωση που οι κανόνες που αναφέρονται παρακάτω, ή και οι ειδικές πληροφορίες που θα σταλούν στον πελάτη, δεν τηρηθούν στον ακέραιο βαθμό τους, η εταιρεία διατηρεί κάθε δικαίωμα να μην δεχθεί την επιστροφή των προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας και να μην επιστρέψει κανένα χρηματικό αντίτιμο στον πελάτη ή να επιστραφεί μερικό χρηματικό αντίτιμο.
Για να πραγματοποιηθεί μία επιστροφή θα πρέπει, όπως προαναφέρθηκε, να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις και κανόνες:
- Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς.
- Η χρηματική αποζημίωση του πελάτη πραγματοποιείτε αποκλειστικά και μόνο μέσω τραπέζης και σε καμία περίπτωση μετρητής. Η αποζημίωση ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την στιγμή που γνωστοποιήθηκε στην εταιρεία μας η πρόθεση του πελάτη. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για όποιες καθυστερήσεις προκύψουν λόγω τραπέζης.
- Για την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να υπάρχει και το νόμιμο αποδεικτικό στοιχείο, δηλαδή η φορολογική απόδειξη με την οποία συνοδεύτηκε το προϊόν. Είναι αναγκαστικό ο πελάτης να διατηρήσει την απόδειξη στο ακέραιο της καθώς αυτή θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν για αποδεικτικούς σκοπούς. Επιστροφές χωρίς απόδειξη δεν γίνονται δεκτές.
- Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να είναι διατηρημένο σε άριστη κατάσταση, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του ή να έχει χρησιμοποιηθεί. Οποιαδήποτε φθορά το καθιστά αδύνατο προς παραλαβή και επιστροφή. Οποιοδήποτε επιπλέον κόστος προκύψει κατά την άρνηση παραλαβής θα βαρύνει τον πελάτη.
- Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία άμεσα, γραπτώς, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου, εκδηλώνοντας την επιθυμία του προς την επιστροφή. Δεν είναι απαραίτητο ή αναγκαίο ο πελάτης να γνωστοποιήσει τον λόγο της επιστροφής καθώς τηρεί όλα τα δικαιώματα που του παρέχει το κράτος και βάσει του Νόμου προς Υπαναχώρηση.
- Για την επιστροφή, ο πελάτης θα πρέπει επιπροσθέτως να τηρήσει οποιαδήποτε συμπληρωματική οδηγία του γνωστοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λόγω ειδικής κατάστασης που μπορεί να χρήζει η επιστροφή.
- Για την αποφυγή προβλημάτων και για λόγους ασφαλείας προτιμάται από την εταιρεία μας να πραγματοποιούνται οι επιστροφές μόνο από συγκεκριμένη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Ως χειρονομία καλής θέλησης και προς διευκόλυνση του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η επιστροφή με κάποια άλλη έμπιστη εταιρεία ταχυμεταφορών κατόπιν αμοιβαίας συνεννόησης και συμφωνίας όμως.
- Από την στιγμή που η κίνηση επιστροφής πραγματοποιηθεί και έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι, ο πελάτης οφείλει να αποστείλει γραπτώς, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όλες τις πληροφορίες συμπεριλαμβανομένου και του αριθμού φορτωτικής που του γνωστοποίησε η εταιρεία ταχυμεταφορών ώστε να είναι ενήμερη η εταιρεία μας.
- Ο πελάτης οφείλει να συσκευάσει σωστά το προϊόν σε ανθεκτικό κουτί με εσωτερική προστασία όπως ακριβώς του παραδόθηκε. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε προϊόν μέσα στην συσκευασία φθαρεί η εταιρεία μας διατηρεί κάθε δικαίωμα να μην το δεχθεί προς επιστροφή. Οποιοδήποτε επιπλέον κόστος προκύψει κατά την άρνηση παραλαβής θα επιβαρύνει τον πελάτη.
- Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη εκτός και αν έχει συμφωνηθεί γραπτώς το αντίθετο από την εταιρεία μας.
Διαχείριση ελλαττωματικού προϊόντος
Όπως προαναφέρεται, η επιχείρηση δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη από προβλήματα που προκύπτουν λόγω ελλαττωματικών προϊόντων, αυτή η ευθύνη βαραίνει τους κατασκευαστές τους. Στο μεγαλύτερο ποσοστό, η επιστροφή ή επιδιόρθωση προϊόντων που προκύπτει λόγω κατασκευαστικού σφάλματος, διεκπεραιώνεται απευθείας μέσω των κατασκευαστών κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους καθώς η εταιρεία μας δεν κατέχει δικαίωμα διαμεσολάβησης σε αυτές τις καταστάσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις ενεργοποιούνται όλοι οι νομικοί μηχανισμού που υπάρχουν και εφαρμόζονται οι όροι εγγύησης που συνοδεύουν το προϊόν από τον κατασκευαστή του. Σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και μόνο, η εταιρεία είναι εξουσιοδοτημένη να αναλάβει την επιστροφή ή επιδιόρθωση του ελλαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν ο πελάτης να επικοινωνήσει μαζί μας πρώτα ώστε να του παρέχουμε την σωστή καθοδήγηση και βοήθεια ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα του όσο το δυνατόν συντομότερα.
Επιστροφή Ελαττωματικών Κατά την Παράδοση Προϊόντων (DOA)
Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν ένα πολύ συγκεκριμένο είδος ξεχωριστής εγγύησης το οποίο εφαρμόζεται όταν παραλάβετε ένα προϊόν το οποίο δεν δουλεύει καθόλου ή συγκεκριμένες λειτουργείες που θα έπρεπε, δεν δουλεύουν. Παρότι είναι αρκετά σπάνιο φαινόμενο, ο κατασκευαστής παρέχει αυτό το είδος εγγύησης το οποίο όμως πρέπει να αξιοποιηθεί άμεσα (εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση σε εσάς) όταν διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν δουλεύει όπως πρέπει. Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση σε εσάς αλλιώς θεωρείται άκυρη η εγγύηση. Απαραιτήτως, το προϊόν θα πρέπει να μην είναι κατεστραμμένο και θα πρέπει να συνοδεύεται με το νόμιμο παραστατικό του (απόδειξη λιανικής). Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ώστε να σας βοηθήσουμε σε τέτοια περίπτωση.
Για οποιαδήποτε απορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Τρόποι πληρωμής
Τρόποι Πληρωμής
Η εταιρεία μας δέχεται τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
Πληρωμή μέσω Χρεωστικής / Πιστωτικής Κάρτας: Η ιστοσελίδα μας δέχεται τις κάρτες Visa και Mastercard για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω της Cardlink, μία από τις πιο γνωστές και ασφαλείς εταιρείες στον χώρο. Στο τελικό στάδιο αγοράς και με την προϋπόθεση ότι πληρώνετε μέσω κάρτας, ανακατευθύνεστε στο ασφαλές και κρυπτογραφημένο περιβάλλον της Cardlink όπου τοποθετείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την χρέωση. Η εταιρεία μας δεν έχει πρόσβαση και δεν διατηρεί κανένα απολύτως δεδομένο της κάρτας σας.
Μετρητά: Για αγορές και παραλαβές από το φυσικό κατάστημα, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά στο ταμείο.
Πληρωμή μέσω Κάρτας στο Κατάστημα: Μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα στο φυσικό μας κατάστημα. Οι αποδεκτές κάρτες είναι Visa και Mastercard.
Κατάθεση μέσω Τραπέζης: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τραπεζική κατάθεση σε κάποια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες. Για την παραλαβή ή αποστολή της παραγγελίας σας είναι αναγκαία η εξόφληση του ποσού και η εμφάνιση του στον λογαριασμό της εταιρείας μας. Μέχρι να εμφανιστεί το πλήρες χρηματικό ποσό, η παραγγελία σας βρίσκεται σε αναμονή και δε μπορεί να αποσταλεί ή να παραληφθεί. Απαραίτητο είναι να γράψετε στα σχόλια (αιτιολογία) της κατάθεσης, τον αριθμό παραγγελίας που έχετε λάβει και το ονοματεπώνυμο σας. Τέλος, καλό θα ήταν να μας στείλετε με e–mail το καταθετήριο ώστε να επισπευσθεί η διαδικασία. Σε περίπτωση που δεν γίνει η εξόφληση του ποσού εντός 2 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί και τα προϊόντα θα αποδεσμευθούν. Για καταθέσεις μέσω μη συνεργαζόμενων τραπεζών, οι πρόσθετες τραπεζικές χρεώσεις (προμήθεια) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Συνεργαζόμενες Τράπεζες:
Τράπεζα Πειραιώς
IBAN: GR48 0172 1310 0051 3110 8775 233
Δικαιούχος: ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR55 0110 0970 0000 0970 0726 137
Δικαιούχος: ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ακύρωση παραγγελίας
Ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του, βάσει των ισχυουσών νομοθετικών διατάξεων, πριν η παραγγελία του φτάσει στο τελικό στάδιο κατά το οποίο έχει παραδοθεί στην συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (courier). Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση πριν αυτό το στάδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να αναφέρει την επιθυμία του, καθώς και τον κωδικό παραγγελίας προς ακύρωση. Σε περίπτωση που η παραγγελία του έχει φτάσει στο τελικό στάδιο, και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, τότε ο πελάτης δε μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία, αλλά μπορεί να ακολουθήσει την διαδικασία επιστροφής εντός 14 ημερών που αναγράφεται στην παράγραφο «14. Επιστροφή Προϊόντων».
Αποστολές
ΕΛΤΑ COURIER
Εντός Πόλης (Αττική, όσοι ΤΚ ξεκινάνε με 1): 3ΕΥΡ μέχρι 2 κιλά, 1.2ΕΥΡ για κάθε επιπλέον κιλό. Παράδοση την επόμενη εργάσιμη αν η παραγγελία γίνει πριν τις 15:30.
Εκτός Πόλης (Όλοι οι υπόλοιποι ΤΚ της Ελλάδας): 3.5ΕΥΡ μέχρι 2 κιλά, 1.5ΕΥΡ για κάθε επιπλέον κιλό. Παράδοση 1 – 5 ημέρες αν η παραγγελία γίνει πριν τις 15:30.